The 13 I'm testing had demonstrably lower scrolling performance than my 15-inch rMBP, but I believe that has to do with the difference in CPU clocks more than anything else. My 13 uses a 2.5GHz Core i5 that can turbo up to 3.1GHz, while my 15 has a max single threaded turbo of 3.6GHz - an increase of 16%. There's also the fact that the 15-inch model features a quad-core CPU, leaving you with more idle cores in the event that you're actually doing more than just scrolling all day. I suspect the combination of these two things is why a lot of folks perceive the 15-inch rMBP to deliver faster UI performance.
The 15-inch model does have a discrete GPU, however I didn't notice a big performance difference in UI frame rates when I was on integrated vs. discrete graphics. I do believe that a lot of the present issues are related to Apple not GPU accelerating more of the drawing pipeline and as a result, single threaded CPU performance suffering under the load of 4 and 5MP displays.
Tous les journalistes et ceux qui l'ont essayé de doivent rien y connaitre tu as surement raison.
Tous les journalistes et ceux qui l'ont essayé de doivent rien y connaitre tu as surement raison.
merci pour vos reponses.... avant de dire que c est une merde...l as tu essaye, je recherche des personnes qui l'ont teste pas qui donne leur avis en lisant des articles de presse...ca je sais egalement le faire ....![]()
Manque de bol pour toi, je l'ai testé plusieurs heures![]()
Manque de bol pour toi aussi j'ai passé moi aussi plusieurs heures dessus, (sinon j'aurais pas dit ca) oui ca lag, oui dès qu'il y a de la 3D il en chie a mort ( pour un ordi a ce prix)
Avec istat dessus, le processeur est rarement a fond par contre la hd4000 a sa memoire pleine tres souvent.
C'est pour information, mais avec quel logiciel de 3D ?
En modélisation ou uniquement que pendant les rendus ?
@castiel: ???
---------- Nouveau message ajouté à 08h43 ---------- Le message précédent a été envoyé à 08h40 ----------
Hey les gars vous demandez des conseils a ceux qui l'ont deja utilisé et quand on vous dit ce qu'on en a pensé vous dites ca? Pour rappel a par perdre mon temps a vous repondre je n'y gagne rien...