bonjour,
je suis chez bouygues, j'ai iCm mais le problème est que lorsque je suis chez moi en wifi, j'arrive à voir la cam de l'iPhone, mais dès que je suis en Edge ou 3g, je n'y ai plus accés.
Le support d'iCam me dit :
I was unable to find that IP address in the iCam Broker Server logs, which indicates that your mobile provider may not allow outgoing UDP packets on its network. iCam uses UDP as opposed to TCP to communicate with the iCamSource and iCam Broker Server.
French users on the Orange network do not have this issue, so I would suggest contacting your mobile phone provider to see if its network allows outgoing UDP communication.
Est ce que quelqu'un a eu le même soucis, sinon je vais me retourner vers bouygues.
Merci d'avance
je suis chez bouygues, j'ai iCm mais le problème est que lorsque je suis chez moi en wifi, j'arrive à voir la cam de l'iPhone, mais dès que je suis en Edge ou 3g, je n'y ai plus accés.
Le support d'iCam me dit :
I was unable to find that IP address in the iCam Broker Server logs, which indicates that your mobile provider may not allow outgoing UDP packets on its network. iCam uses UDP as opposed to TCP to communicate with the iCamSource and iCam Broker Server.
French users on the Orange network do not have this issue, so I would suggest contacting your mobile phone provider to see if its network allows outgoing UDP communication.
Est ce que quelqu'un a eu le même soucis, sinon je vais me retourner vers bouygues.
Merci d'avance