Lille : AES d'hiver - 14/15 janvier 2006

• Créateur du sujet Créateur du sujet Charlub
  • Date de début Date de début
Apparemment, l'aes Lyon serait pour 2006, l'aes Lille serait pour avant 2006. Enfin on va s'y attacher.

(pour info, je crois que j'irais bien à Lyon...)

[MGZ] BackCat a dit:
Mais t'inquiet' nain min tchio... In va t'la faire eut'kermesse !
Bon. Et d'où qui sont les ceuss qui veulte boir eune trapiss avec mizaut ? Si qu'vous êtes sache, j'vous fro mem eun visite deul Vieux Risjel, d'ché boulets, et et d'toutes ché zaut vieiles batiss.

Et pi mem, comme il disot din la canchon, in acatera a l'bistrot des "d?sait-quoi qui t?rindront bénache"
eun fois qu'te les auras bues :D

ah non, encore chés boulets !!! :sleep: ch'tiot mackie y é ti obligé d'vnir boère chés nouzottes ? Mi ch'f'ro bin eune AES sins mackie ! i'n'sé mi boère deul Kwak sins vomir ! Cho n'é vraimint po un go d'mes gins ! infant, ch'vins deul lire ch'lanchron dins ch'courrier pitchard é ch'o vraimint in bieu parlache que chtit-lal ! :D

eun'sé mi conmin in s'organise mais ch'f'ro bin ch'diminche aux grinds orgues à Herzeelle ! ch'o au régime alors d'chés frites "von vlaamers land" ch'o m'fé invie ! :D

hé Ch'Cô din tin Dô, t'm'offres eune trapisse ? ;)

oh oué, mi ch'ro contint qu'euch CCM i s'ro lo ! :D

ya un truc que toi*, tu n'as pas besoin d'apprendre sur les coutumes du nord : savoir boire et honorer la boisson que l'on porte en soi ! Tu vomis pas à la quatrième délicieuse bière toi ! :D :D :D :D :D

mais t'as le droit d'aller faire pipi, c'est très bon pour la santé ça par contre ! :D

(*contrairement au nain de jardin de pontocombo) :rateau:

Charlub a dit:
Dites les lillois ou ceux qui sont dans l'coin , une AES ça vous tente avant 2006 ? :cool:

Chtio biloute, ch'tane bonne idee q t avo la. mais ch'cro ben qcha vo po ete possib pour mizaut avt noyelle !!! qu est ch t es diro qu on s retrouv a rijsel au debut de cht'annee qu elle vient ? ch'am fro trop plaisir ed revenir a m barraque !!!

steinway a dit:
Chtio biloute, ch'tane bonne idee q t avo la. mais ch'cro ben qcha vo po ete possib pour mizaut avt noyelle !!! qu est ch t es diro qu on s retrouv a rijsel au debut de cht'annee qu elle vient ? ch'am fro trop plaisir ed revenir a m barraque !!!
Mi auchi, mais di ch'est quo rijsel ? chi plutot de ch'Pas d'Calais, Lillois récent. :p

edit
oulà...jsuis trop un boulet :D :D :D c'est Lille :D :D :D looooool

Charlub a dit:
Mi auchi, mais di ch'est quo rijsel ? chi plutot de ch'Pas d'Calais, Lillois récent. :p

cha veut dire lille en flamain min fiu ;-)

Charlub a dit:

edit
oulà...jsuis trop un boulet :D :D :D c'est Lille :D :D :D looooool

te t un bon gamin !!! :D:D:D

Bon aleur ? D'ou qu'ch'est qu'on en est à c't'heure ? Y'en a t'y un qui diro eune date ? Benjamin, min tio pouchin, t'auro eune préférince ou qu'teu t'in fous ?

[MGZ] BackCat a dit:
Bon aleur ? D'ou qu'ch'est qu'on en est à c't'heure ? Y'en a t'y un qui diro eune date ? Benjamin, min tio pouchin, t'auro eune préférince ou qu'teu t'in fous ?
Mon cher, la seul date possible paraît être le samedi 17 décembre. Avant, c'est soit trop tôt, soit Liège. Après, c'est Noël puis le Jour de l'An. Mais cela intéresse qui, concrètement ? ;)

Oups, je n'avais pas vu que cela tombait, le 17, le même jour que la ripaille parisienne. Quelle idée de faire cela un samedi, maintenant. Bref, pour décembre, ça craint :D

benjamin a dit:
Oups, je n'avais pas vu que cela tombait, le 17, le même jour que la ripaille parisienne. Quelle idée de faire cela un samedi, maintenant. Bref, pour décembre, ça craint :D
C'est prévu depuis un bail :rateau:
Et le pourquoi un samedi clairement dit ;)
On a même commencé à ébaucher le calendrier 2006 :up:

[MGZ] BackCat a dit:
...on repousse ou on maintient ?
Tu rêves Herbert :D