[MGZ] BackCat a dit:Mais t'inquiet' nain min tchio... In va t'la faire eut'kermesse !
Bon. Et d'où qui sont les ceuss qui veulte boir eune trapiss avec mizaut ? Si qu'vous êtes sache, j'vous fro mem eun visite deul Vieux Risjel, d'ché boulets, et et d'toutes ché zaut vieiles batiss.
Et pi mem, comme il disot din la canchon, in acatera a l'bistrot des "d?sait-quoi qui t?rindront bénache"
eun fois qu'te les auras bues![]()
mado a dit::love:
Tu sais que tu sais parler aux filles toi ?!![]()
Charlub a dit:Dites les lillois ou ceux qui sont dans l'coin , une AES ça vous tente avant 2006 ?![]()
Mi auchi, mais di ch'est quo rijsel ? chi plutot de ch'Pas d'Calais, Lillois récent.steinway a dit:Chtio biloute, ch'tane bonne idee q t avo la. mais ch'cro ben qcha vo po ete possib pour mizaut avt noyelle !!! qu est ch t es diro qu on s retrouv a rijsel au debut de cht'annee qu elle vient ? ch'am fro trop plaisir ed revenir a m barraque !!!
Charlub a dit:Mi auchi, mais di ch'est quo rijsel ? chi plutot de ch'Pas d'Calais, Lillois récent.![]()
Charlub a dit:Mi auchi, mais di ch'est quo rijsel ? chi plutot de ch'Pas d'Calais, Lillois récent.
edit
oulà...jsuis trop un boulet![]()
![]()
c'est Lille
![]()
![]()
looooool
Mon cher, la seul date possible paraît être le samedi 17 décembre. Avant, c'est soit trop tôt, soit Liège. Après, c'est Noël puis le Jour de l'An. Mais cela intéresse qui, concrètement ?[MGZ] BackCat a dit:Bon aleur ? D'ou qu'ch'est qu'on en est à c't'heure ? Y'en a t'y un qui diro eune date ? Benjamin, min tio pouchin, t'auro eune préférince ou qu'teu t'in fous ?
C'est prévu depuis un bail :rateau:benjamin a dit:Oups, je n'avais pas vu que cela tombait, le 17, le même jour que la ripaille parisienne. Quelle idée de faire cela un samedi, maintenant. Bref, pour décembre, ça craint![]()
Tu rêves Herbert[MGZ] BackCat a dit:...on repousse ou on maintient ?